Zwroty i reklamacje

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Proces reklamacji

  1. Sprzedający ma obowiązek dostarczenia Klientowi rzeczy bez wad. Klient może składać Sprzedającemu reklamacje dotyczące Umowy jeśli produkt ma wady.
    Przed odebraniem przesyłki – prosimy o sprawdzenie stanu opakowania.

  2. Jeżeli otrzymany produkt ma wady, reklamowany produkt wraz z pisemnym oświadczeniem Klienta (wzór formularza do pobrania tutaj), określającym imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta, dowód zakupu produktu, rodzaj wady oraz oczekiwania dotyczące sposoby realizacji zobowiązań Sprzedającego należy odesłać na koszt Sprzedającego lub dostarczyć na adres Sprzedającego: LEOART Marcin Połacik, ul. Zawiszy Czarnego 9, 40-872 Katowice.
    Przed odesłaniem reklamowanego produktu i oświadczenia – prosimy o kontakt, wyślemy kuriera po odbiór produktu wraz z oświadczeniem lub poprosimy o samo oświadczenie w formie zeskanowanego dokumentu.

  3. Sprzedający może odmówić rozpoznania reklamacji jeśli, mimo prośby o uzupełnienie, wskazane przez Klienta dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia reklamacji, w tym ustalenia Umowy, której reklamacja dotyczy lub danych umożliwiających kontakt z Klientem.
    Reklamacja zostanie uwzględniona tylko wtedy, gdy uszkodzenie będzie wynikać z winy Sprzedającego.

  4. Naprawiony lub wymieniony produkt zostanie odesłany Klientowi na koszt Sprzedającego.
    W przypadku, gdy naprawa lub wymiana będzie niemożliwa, Klient otrzyma zwrot kosztów na podany numer rachunku bankowego w oświadczeniu.

  5. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego poprawnie złożonej reklamacji.
    W  ciągu 14 dni od poprawnego złożenia reklamacji skontaktujemy się z Klientem poprzez e-mail lub telefonicznie.

Proces odstąpienia od umowy

  1. Klient, ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki przez Klienta lub osobę trzecią inną niż przewoźnik i wskazaną przez Klienta. Prawo to przysługuje na podstawie art. 27 ustawy o ochronie praw konsumenta.
    W ciągu 14 dni od otrzymania towaru – masz prawo zwrotu bez podania przyczyny.
  1. W celu odstąpienia od Umowy Klient informuje Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną) na adres LEOART Marcin Połacik, ul. Zawiszy Czarnego 9, 40-872 Katowice. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia wskazanego przez Sprzedającego (wzór formularza do pobrania tutaj), jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
    Podpisany dokument zwrotu wyślij na nasz adres lub zeskanowany na adres e-mail.
  2. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli Klient otrzymał rzecz w związku z umową, zwrot rzeczy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy na adres LEOART Marcin Połacik, ul. Zawiszy Czarnego 9, 40-872 Katowice.
    Nienaruszony produkt wyślij na swój koszt na nasz adres wraz z oświadczeniem i dowodem zakupu.
  1. Produkt zwracany w trybie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wówczas, gdy zostanie odesłany w pełni kompletny, nie będzie uszkodzony i nie będzie nosił znamion używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż do celów jego sprawdzenia. W przypadku skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy, Klient winien zwracany Produkt odesłać na własny koszt na adres siedziby Sprzedającego: LEOART Marcin Połacik, ul. Zawiszy Czarnego 9, 40-872 Katowice. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Do przesyłki zwrotnej, należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy oraz oznaczyć przesyłkę napisem „ZWROT”.
    Przesyłkę oznacz napisem „ZWROT”.
  1. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Sprzedającego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie się zgodził na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedającego dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    W ciągu 14 dni od otrzymania od nas informacji o odstąpieniu od Umowy, zrealizujemy zwrot gotówki zakupu produktu(ów) wraz z kosztami najtańszej przesyłki do Klienta.

  2. W przypadku dokonanej przez Klienta przedpłaty Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu ceny wraz z odsetkami ustawowymi liczonymi od dnia dokonania przedpłaty.

Towar uszkodzony podczas transportu

  1. Sprawdzenie stanu opakowania
    Przy odbiorze przesyłki przed podpisaniem potwierdzenia odbioru (zgodnego przyjęcia przesyłki) –  należy dokładnie sprawdzić, czy opakowanie nie nosi żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, odmów przyjęcia przesyłki i poinformować nas o tym fakcie.
  2. Sprawdzenie zawartość paczki w obecności kuriera
    W przypadku wątpliwości, przed podpisaniem potwierdzenia odbioru (zgodnego przyjęcia przesyłki) – należy rozpakować paczkę w obecności kuriera, którego obowiązkiem jest poczekać (jeśli wybrano tę formę przesyłki) i upewnić się, że towar jest w stanie nienaruszonym.
  3. Spisanie protokołu szkody
    Podpisanie potwierdzenia odbioru (zgodnego przyjęcia przesyłki) jest jednoznaczne z potwierdzeniem odebrania przesyłki w stanie nienaruszonym. Gdy jednak po otwarciu okaże się, że zawartość jest uszkodzona – należy na miejscu, w obecności kuriera – spisać protokół zawierający informacje dotyczące powstałych uszkodzeń.
  4. Powiadomienie
    Po wykonaniu tych kroków, prosimy o poinformowanie nas o fakcie otrzymania uszkodzonej przesyłki, najlepiej poprzez e-mail wraz ze zdjęciem uszkodzonego produktu(ów).

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.