Oto odpowiedzi na najczęstsze pytania.

Nie masz odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy!

Pytanie Jaki jest czas realizacji zamówienia?
OdpowiedźNa czas realizacji zamówienia składa się czas przygotowania + czas dostawy. Zamówienia dostarczane są poprzez Pocztę Polską, kuriera lub Paczkomaty InPost – w zależności od wyboru przy zamówieniu. Zamówienie przygotowywane jest zaraz po zaksięgowaniu płatności, wysyłane w ciągu 1-5 dni roboczych. Zamówione produkty wraz z produktem kupionym w przedsprzedaży, będą realizowane w dniu wysyłki produktu w przedsprzedaży, określanego dla każdego produktu w przedsprzedaży indywidualnie. Czas dostawy:

  • Poczta Polska – do 4 dni roboczych
  • Kurier – do 2 dni roboczych
  • Paczkomaty InPost – do 3 dni roboczych

Pytanie Jak kupować?
OdpowiedźZakupy w naszym sklepie to sama przyjemność! Prosto i intuicyjnie, z logowaniem lub bez. Oto etapy zakupów:

  1. wybierz produkt lub produkty, jakie Cię interesują,
  2. ustalisz ich ilość,
  3. dodasz do koszyka,
  4. złożysz zamówienie – podając niezbędne dane do wysyłki,
  5. wybierzesz rodzaj dostawy,
  6. dokonasz płatności,
  7. odbierzesz przesyłkę.

Nieopłacone zamówienia w ciągu 7 dni – zostaną anulowane. Można złożyć następne zamówienie.

Pytanie Jak wygląda płatność za zamówienie?
OdpowiedźBezpieczne płatności zapewnia system płatności Przelewy24.pl – poprzez przelew internetowy lub przelew tradycyjny (wypełnienie blankietu) i zapłata w banku lub w punkcie opłat.
Pytanie Jak wygląda proces reklamacji?
OdpowiedźJeśli produkt ma wadę fizyczną, to istnieje podstawa do zgłoszenia reklamacji. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w na przykład:

  • pisemnie na adres:Leoart Marcin Połacik, ul. Zawiszy Czarnego 9, 40-872 Katowice,
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]

Wystarczy wypełnić formularz dostępny TUTAJ.

Do reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Szczegóły znajdują się w regulaminie.

Pytanie Jak wygląda proces zwrotu?
Odpowiedź

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

  • pisemnie na adres Leoart Marcin Połacik, ul. Zawiszy Czarnego 9, 40-872 Katowice,
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]

Formularz do pobrania dostępny TUTAJ.

Więcej informacji dostępnych w regulaminie.